سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

در کشور ما دو راه برای دست یابی به حرفه معلمی وجود دارد. یکی از این راه ها شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل آزمون استخدامی آموزگاری، آزمون دبیری و هنرآموزی و آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی می باشد. راه دوم شرکت در کنکور فرهنگیان و قبولی در دانشگاه تربیت معلم و شهید رجایی است. امسال روند برگزاری جذب دانشجو از سوی دانشگاه فرهنگیان تغییراتی داشته است. در سال جاری برخلاف سال های گذشته، کنکور دانشگاه فرهنگیان به صورت جداگانه از کنکور سراسری و با مواد امتحانی متفاوت برگزار می شود. متقاضیان دانشگاه فرهنگیان ابتدا باید نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند. داوطلبان باید به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام فرهنگیان پرداخته و از شرایط ثبت نام کنکور فرهنگیان، مواد امتحانی آزمون تربیت معلم و زمان برگزاری آزمون تربیت معلم مطلع شوند. چنانچه داوطلبان در هر یک از موارد گفته شده سوالاتی داشته باشند می توانند با رزرو مشاوره تلفنی، در سریع ترین زمان ممکن جواب سوالات خود را از تیم مشاوران برتر دریافت کنند.

 

 

منبع: وقت انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان


تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

علاقه مندان به قبولی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی، ابتدا باید اقدام به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام کنکور تربیت معلم کنند. متقاضیان باید از تمام مواد دفترچه راهنمای ثبت نام فرهنگیان از جمله، شرایط ثبت نام کنکور دانشگاه فرهنگیان، مدارک ثبت نام تربیت معلم، مواد امتحانی آزمون و زمان برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان اطلاع یابند. در مرحله بعد داوطلبان باید اقدام به ثبت نام کرده و شروع به مطالعه دروس به طور جدی کنند. کنکور فرهنگیان از جمله آزمون های دشوار برای قبولی در سراسر کشور می باشد. این دشواری به دلیل تعداد بالای متقاضیان به ویژه در بین فارغ التحصیلان رشته انسانی می باشد، در نتیجه داوطلب باید در مسیر خود از هدایت و برنامه ریزی یک مشاور حرفه ای استفاده نماید.

در سال جاری، کنکور فرهنگیان تغییرات چشمگیری نسبت به سال های قبل داشته است. دانشگاه تربیت معلم امسال به طور مجزا از کنکور سراسری اقدام به جذب نیرو کرده و انتخاب رشته جداگانه ای دارد. کنکور فرهنگیان 1403 همراه با کنکور دانشگاه سراسری نوبت اول در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود. داوطلبان باید پس از شرکت در آزمون و در زمان اعلام زمان انتخاب رشته فرهنگیان نسبت به ثبت کدرشته های درخواستی خود اقدام کنند. انتخاب رشته کنکور فرهنگیان 1403 برخلاف سال های گذشته پیش از اعلام نتایج امتحان کتبی انجام می شود، در نتیجه احتمال جا ماندن داوطلبان از فرآیند انتخاب رشته بسیار زیاد است.

 

 

منبع: تمدید مهلت انتخاب رشته فرهنگیان


نحوه قبولی کنکور دکتری زبان

آزمون کتبی کنکور دکتری زبان، شامل دو درس عمومی زبان انگلیسی و استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس تخصصی مقطع لیسانس و فوق لیسانس با ضریب 4 می باشد. داوطلبان دکتری باید پس از مطالعه دفترچه آزمون، نسبت به تهیه کتاب های مناسب و کامل برای دروس امتحانی گفته شده اقدام نمایند. با توجه به محدودیت زمان و کمبود منابع مناسب و تخصصی کنکوری برای مقطع دکتری، بهتر است متقاضیان از راهنمایی های یک مشاور با تجربه جهت انتخاب منابع و برنامه ریزی کنکور دکترای تخصصیی زبان استفاده کنند. خطا در انتخاب منابع و برنامه ریزی می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته و برای همیشه فرصت قبولی را از داوطلبان بگیرد.

بهترین مشاوران تخصصی ازمون دکتری، آماده خدمت رسانی به داوطلبان دکتری تخصصی هستند. شما مخاطبان مقاله حاضر می توانید با کلیک بر روی گزینه (رزرو مشاوره)، نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. دریافت بسته برنامه ریزی و پشتیبانی آزمون پی اچ دی از طریق کلیک بر روی گزینه (رزرو برنامه ریزی) امکان پذیر می باشد. متقاضیان آزمون دکتری رشته زبان می توانند از طریق دنبال کردن شبکه های اجتماعی مشاوران برتر شامل (کانال تلگرام، کانال ایتا و پیج اینستاگرام) از جدیدترین تغییرات و اطلاعیه ها در خصوص کنکور دکتری مطلع شوند.

 

 

منبع: نحوه قبولی ازمون پی اچ دی زبان


تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری

 

تمدید مهلت ثبت نام در واقع فرصت مجددی است که در اختیار جاماندگان از فرصت معین، قرار گرفته می شود. به طور معمول سازمان سنجش کشور یک الی دو مرتبه تاریخ تمدید برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، قرار می دهد. برای تمام شرکت کنندگان لازم است که قبل از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید سریال اعتباری نام نویسی به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازند.

در این دفترچه تمام ضروریات مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی اعم از شرایط و ضوابط، مدارک مورد نیاز، نحوه تکمیل فرم پیش نویس، قوانین انصراف، قوانین نظام وظیفه و... درج شده است و در واقع کامل ترین مرجع اطلاعاتی برای ثبت نام می باشد. پس از کسب اطمینان از داشتن شروط ثبت نام می توانید منتظر مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکترا بمانید و در فرصت تعیین شده برای کامل کردن مراحل تکمیل نام نویسی اقدام کنید.

تیم مشاوره تحصیلی و درسی محصل آماده اطلاع رسانی تمام اخبار مربوط به زمان ثبت نام، فرصت مجدد ثبت نام و ثبت نام موخرین می باشد. همچنین تمام اطلاعات در خصوص تقویم زمانی آزمون دکتری در ادامه خدمت شما عزیزان به تحریر درآمده است و چنانچه هر نوع سوالی برایتان به وجود آمد، می توانید با کارشناسان محصل ارتباط برقرار نمایید.

 

 

 

منبع: مهلت مجدد نام نویسی کنکور دکتری


انتخاب رشته آزمون دکتری انسانی

مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری انسانی 1403

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته ای صحیح را انجام دهید، لازم است با افراد باتجربه در این زمینه مشورت نمایید تا با استفاده از علم آن ها چیدمان انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها را انجام دهید. همچنین انتخاب رشته شما می بایست بر اساس دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری انجام شود.

علاقمندان به مشاوره با کارشناسان دکتری تخصصی مشاوران برتر می توانند با کلیک بر روی دکمه رزرو مشاوره تلفنی با مشاوران ما ارتباط تلفنی برقرار نمایند و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنند.

یکی دیگر از راه های ارتباطی با مشاوران برتر، عضو شدن در شبکه های اجتماعی ما می باشد. کاربران سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانند با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر از اخبار مهم دکتری اطلاع یابند.

 

 

منبع: انتخاب رشته آزمون دکتری انسانی